You are here:

Έρευνα

Πιλότος Εξάσκησης: Δύο ομάδες θα παίξουν το παιχνίδι REEFocus μέσα από κινητά

Ομάδα Ι: Εθελοντική συμμετοχή μαθητών & μαθητριών από το Πιλότο Στάθμισης σε χρήση του παιχνιδιού REEFocus με επαναληπτική χρήση των mini games και προσδιορισμός βελτίωσης των επιδόσεών τους

Ομάδα ΙΙ: Συμμετοχή του γενικού πληθυσμού ανεξάρτητα ηλικίας στη χρήση του παιχνιδιού REEFocus με επαναληπτική χρήση των mini games και προσδιορισμός βελτίωσης των επιδόσεών τους στη διάρκεια της χρήσης

Στατιστική ανάλυση των αποτελεσμάτων και συμπεράσματα

Υπόθεση Α:

Τα γνωστικά “mini games” του  FocusLocus μπορούν να χρισημοποιηθούν ως εργαλεία διάγνωσης συμπτωμάτων Διαταραχής Ελλειματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας (ΔΕΠΥ) στο γενικό παιδικό πληθυσμό.

Υπόθεση Β:

Το ψηφιακό παιχνίδι REEFocus μπορεί να αποτελέσει ψηφιακό εργαλείο για την αποτελεσματική αξιολόγηση και εξατομικεμένη εκπαίδευση στοχευμένων γνωστικών δεξιοτήτων που σχετίζονται με:

(α) τη νοητική ανάπτυξη, τη μάθηση, τη ρύθμιση και τον έλεγχο της συμπεριφοράς, και

(β) το συναίσθημα καθώς και με την προσαρμογή, τη συνεργασία και την κοινωνικοποίηση